top of page
Shop rules

Regulamin sklepu internetowego „Eko-ZakÄ…tek”

Niniejszy regulamin jest nieprzerwalnie dostÄ™pny pod adresem www.eko-zakatek.com.pl w sposób umożliwiajÄ…cy jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie, poprzez wydrukowanie lub zapisanie na noÅ›niku.

Regulamin okreÅ›la i reguluje ogólne warunki oraz zasady zawierania i realizacji umów sprzedaży za poÅ›rednictwem sklepu internetowego Eko-ZakÄ…tek, a także sposoby dostawy, pÅ‚atnoÅ›ci, prawa i obowiÄ…zki Klienta i Sprzedawcy, warunki odstÄ…pienia od umowy, tryb postÄ™powania reklamacyjnego. Zawiera on również informacje dotyczÄ…ce możliwoÅ›ci skorzystania z pozasÄ…dowych sposobów rozwiÄ…zywania sporów oraz regulacje dotyczÄ…ce Å›wiadczonych przez SprzedawcÄ™ usÅ‚ug drogÄ… elektronicznÄ….

Administratorem danych osobowych, zbieranych za poÅ›rednictwem sklepu internetowego jest:  Agnieszka StroiÅ„ska-Kowala prowadzÄ…cÄ… Eko-ZakÄ…tek Gospodarstwo Rolne Agnieszka StroiÅ„ska-Kowala o nr 038394266 posiadajÄ…ca adres miejsca gÅ‚ównego wykonywania dziaÅ‚alnoÅ›ci i adres do dorÄ™czeÅ„: Chraplewo 65, 64-316 KuÅ›lin, NIP: 6481589882, REGON: 301121179, numer telefonu kontaktowego: 696 523 420, poczta elektroniczna: biuro@eko-zakatek.com.pl zwana dalej SprzedawcÄ… SprzedawcÄ….

Zgodnie z postanowieniami Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r., Konsument nie może zrzec siÄ™ praw przyznanych Mu w powyższej ustawie. W przypadku, gdy postanowienia niniejszego regulaminu sÄ… mniej korzystne dla Konsumenta niż postanowienia ustawy, wówczas pierwszeÅ„stwo i zastosowanie majÄ… przedmiotowe zapisy.

§1 Definicje

  1.  

    1. Administrator danych osobowych – Sprzedawca.

    2. Czas dostawy – czas, w którym zamówienie jest kompletowane przez SprzedawcÄ™, a nastÄ™pnie wydawane okreÅ›lonemu Przewoźnikowi.

    3. DzieÅ„ roboczy – dzieÅ„ od poniedziaÅ‚ku do piÄ…tku z wyÅ‚Ä…czeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

    4. Formularz kontaktowy – usÅ‚uga elektroniczna, interaktywny formularz dostÄ™pny w sklepie internetowym umożliwiajÄ…cy Klientom kontakt ze SprzedawcÄ….

    5. Formularz rejestracji – usÅ‚uga elektroniczna, interaktywny formularz dostÄ™pny w sklepie internetowym umożliwiajÄ…cy utworzenie konta Klienta.

    6. Formularz zamówienia – usÅ‚uga elektroniczna, interaktywny formularz dostÄ™pny w sklepie umożliwiajÄ…cy zÅ‚ożenie zamówienia, w szczególnoÅ›ci poprzez dodanie towaru do koszyka oraz okreÅ›lenie warunków umowy sprzedaży, w tym sposobu dostawy i pÅ‚atnoÅ›ci.

    7. HasÅ‚o– ciÄ…g znaków, które sÄ… wybierane przez Klienta podczas dokonywania rejestracji.

    8. Klient:

      • osoba fizyczna posiadajÄ…ca peÅ‚nÄ… zdolność do czynnoÅ›ci prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiÄ…zujÄ…ce także osoba fizyczna posiadajÄ…ca ograniczonÄ… zdolność do czynnoÅ›ci prawnych,

      • osoba prawna,

      • jednostka organizacyjna nieposiadajÄ…ca osobowoÅ›ci prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawnÄ…,

– która zawarÅ‚a lub zamierza zawrzeć umowÄ™ sprzedaży ze SprzedawcÄ…, a także na rzecz, której mogÄ… być Å›wiadczone usÅ‚ugi drogÄ… elektronicznÄ….

  1. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93, z późn. zm.), zwany dalej również k.c.

  2. Konsument – osoba fizyczna dokonujÄ…ca ze SprzedawcÄ… czynnoÅ›ci prawnej niezwiÄ…zanej bezpoÅ›rednio z jej dziaÅ‚alnoÅ›ciÄ… gospodarczÄ… lub zawodowÄ….

  3. Konto Klienta – usÅ‚uga elektroniczna, indywidualny panel dla Klienta, w którym sÄ… gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o zÅ‚ożonych przez Niego zamówieniach w sklepie.

  4. Koszyk – element oprogramowania sklepu, w którym widoczne sÄ… wybrane przez Klienta towary do zakupu, w którym istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych zamówienia, w szczególnoÅ›ci iloÅ›ci towarów.

  5. PrzedsiÄ™biorca– osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebÄ™dÄ…ca osobÄ… prawnÄ…, której ustawa przyznaje zdolność prawnÄ…, prowadzÄ…ca we wÅ‚asnym imieniu dziaÅ‚alność gospodarczÄ… lub zawodowÄ….

  6. Regulamin – niniejszy regulamin sklepu.

  7. Sprzedawca – Agnieszka StroiÅ„ska-Kowala prowadzÄ…ca Eko-ZakÄ…tek Gospodarstwo Rolne Agnieszka StroiÅ„ska-Kowala o nr 038394266 posiadajÄ…ca adres miejsca gÅ‚ównego wykonywania dziaÅ‚alnoÅ›ci i adres do dorÄ™czeÅ„: Chraplewo 65, 64-316 KuÅ›lin, NIP: 6481589882, REGON: 301121179, numer telefonu kontaktowego 696 523 420, poczta elektroniczna: biuro@eko-zakatek.com.pl

  8. Sklep internetowy– strona internetowa dostÄ™pna pod domenÄ… Eko-zakatek.com.pl , za której poÅ›rednictwem Sprzedawca prowadzi sprzedaż internetowÄ….

  9. Towar/Produkt – dostÄ™pne w sklepie internetowym rzeczy ruchome oraz usÅ‚ugi bÄ™dÄ…ce przedmiotem umowy sprzedaży zawieranej pomiÄ™dzy Klientem a SprzedawcÄ….

  10. PDF (skrót od Portable Document Format – przenoÅ›ny format dokumentu) – format pliku o tej samej nazwie, opracowany przez firmÄ™ Adobe Systems.

  11. Umowa sprzedaży – oznacza umowÄ™ sprzedaży towaru zawieranÄ… albo zawartÄ… na odlegÅ‚ość miÄ™dzy Klientem a SprzedawcÄ… za poÅ›rednictwem sklepu internetowego.

  12. Umowa zawarta na odlegÅ‚ość – umowa zawarta bez jednoczesnej fizycznej obecnoÅ›ci stron.

  13. UsÅ‚uga elektroniczna – usÅ‚uga Å›wiadczona drogÄ… elektronicznÄ… przez SprzedawcÄ™ na rzecz Klienta za poÅ›rednictwem sklepu internetowego.

  14. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. poz. 827, z późn. zm.).

  15. Zamówienie – oÅ›wiadczenie woli Klienta, zÅ‚ożone za poÅ›rednictwem formularza zamówienia dostÄ™pnego na stronie sklepu, zmierzajÄ…ce bezpoÅ›rednio do zawarcia umowy sprzedaży towaru lub towarów ze SprzedawcÄ….

§2 Informacje ogólne

  1. Klient jest zobowiÄ…zany do korzystania ze sklepu internetowego oraz wszelkich usÅ‚ug, które sÄ… oferowane przez SprzedawcÄ™ za jego poÅ›rednictwem, w sposób zgodny z obowiÄ…zujÄ…cymi przepisami na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz z postanowieniami niniejszego regulaminu, majÄ…c na uwadze w szczególnoÅ›ci poszanowanie zasad współżycia spoÅ‚ecznego, dóbr osobistych oraz praw autorskich i wÅ‚asnoÅ›ci intelektualnej Sprzedawcy oraz osób trzecich.

  2. Niniejszy regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do PrzedsiÄ™biorców korzystajÄ…cych ze sklepu internetowego, a postanowienia 11 regulaminu dotyczÄ… tylko PrzedsiÄ™biorców korzystajÄ…cych ze sklepu internetowego (tj. dokonujÄ…cych czynnoÅ›ci prawnych zwiÄ…zanych bezpoÅ›rednio z prowadzonÄ… dziaÅ‚alnoÅ›ciÄ… gospodarczÄ… lub zawodowÄ…).

  3. Dane osobowe sÄ… przetwarzane w celach, zakresie i w oparciu o zasady, które zostaÅ‚y wskazane w polityce prywatnoÅ›ci nieprzerwanie dostÄ™pnej na stronie internetowej sklepu.

  4. W polityce prywatnoÅ›ci dostÄ™pne sÄ… również informacje dotyczÄ…ce warunków gromadzenia, przetwarzania, a także ochrony danych osobowych przez SprzedawcÄ™.

  5. Formularze zgody, tzw. checkboxy, które dotyczÄ… danych osobowych Klientów, dostÄ™pne sÄ… na stronie sklepu, w każdym miejscu, w którym gromadzone sÄ… dane osobowe. TreÅ›ci zgód sÄ… do każdorazowego zaakceptowania przez Klienta. Klienci mogÄ… na bieżąco aktualizować, modyfikować oraz wycofać zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych, które zostaÅ‚y udostÄ™pnione Sprzedawcy.

  6. Poprzez zÅ‚ożenie zamówienia, Klient wyraża zgodÄ™ na gromadzenie, przechowywanie i przetwarzanie przez SprzedawcÄ™ Jego danych osobowych podanych na stronie internetowej sklepu. Podane dane osobowe mogÄ… być przekazane innemu podmiotowi, jednak tylko i wyÅ‚Ä…cznie w celu realizacji i finalizacji zÅ‚ożonego zamówienia. Informacja o podmiotach, którym dane sÄ… udostÄ™pniane zawarta jest w polityce prywatnoÅ›ci.

  7. Zakupu towaru może dokonać wyÅ‚Ä…cznie Klient, który posiada miejsce zamieszkania lub miejsce siedziby na terenie Rzeczypospolitej Polskiej lub innych PaÅ„stw CzÅ‚onkowskich Unii Europejskiej po wczeÅ›niejszym uzgodnieniu ze SprzedajÄ…cym.

  8. Wszystkie informacje zawarte w sklepie internetowym Sprzedawcy nie stanowiÄ… oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego, a sÄ… jedynie zaproszeniem dla Klientów do zawarcia umowy, zgodnie z artykuÅ‚em 71 Kodeksu Cywilnego.

  9. Użytkowanie sklepu internetowego oznacza każdÄ… czynność Klienta/Użytkownika, która prowadzi do zapoznania siÄ™ przez Niego z treÅ›ciami, które sÄ… zamieszczone na stronie internetowej sklepu.

  10. W celu zabezpieczenia i zapewnienia ochrony przekazu elektronicznego, a także treści cyfrowych, Sprzedawca wdraża i stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne.

  11. Sprzedawca informuje, że korzystanie z usÅ‚ug Å›wiadczonych drogÄ… elektronicznÄ…, publiczny charakter sieci internet i korzystanie z niej, może wiÄ…zać siÄ™ z pewnymi zagrożeniami np. możliwe może być pozyskanie i zmodyfikowanie danych Klientów przez osoby nieuprawnione, może nastÄ…pić instalacja szkodliwego oprogramowania na urzÄ…dzeniu i w systemie teleinformatycznym, z którego korzysta Klient. Klienci powinni stosować odpowiednie Å›rodki techniczne w celu minimalizacji zagrożeÅ„.

  12. Sprzedawca ma prawo organizować okazjonalne akcje promocyjne i konkursy, ich warunki każdorazowo zostaną podane na stronie sklepu. Promocje w sklepie internetowym nie podlegają łączeniu, chyba że jest to dozwolone przez regulamin danej promocji.

  13. Minimalne wymagania techniczne niezbÄ™dne do wspóÅ‚pracy z systemem teleinformatycznym Sprzedawcy, które umożliwiÄ… Klientowi korzystanie ze sklepu internetowego to:

    1. komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do internetu,

    2. przeglÄ…darka internetowa, która obsÅ‚uguje pliki cookies,

    3. dostęp do poczty elektronicznej.

§3 Korzystanie ze sklepu internetowego

  1. Sprzedawca umożliwia następujące formy kontaktu:
    – telefoniczny w dni robocze 7.30-18.30, pod numerem +48 696 523 420,
    – mailowy, wysyÅ‚ajÄ…c maila na adres: sklep@eko-zakatek.com.pl
    – pod adresem miejsca wykonywania dziaÅ‚alnoÅ›ci: Chraplewo 65, 64-316 KuÅ›lin.

  2. W celu przeglądania asortymentu sklepu oraz dokonania zakupu nie jest wymagane zakładanie konta Klienta.

  3. Sprzedaż towarów dostÄ™pnych w sklepie odbywa siÄ™ na podstawie zÅ‚ożonego przez Klienta zamówienia.

  4. Klient ma możliwość zÅ‚ożenia takiego zamówienia bezpoÅ›rednio po dodaniu produktu do koszyka.

  5. DostÄ™p do niektórych funkcjonalnoÅ›ci strony www może wymagać wczeÅ›niejszego zarejestrowania siÄ™ przez Klienta i każdorazowego logowania. Korzystanie z dostÄ™pnych funkcjonalnoÅ›ci sklepu internetowego jest dobrowolne.

  6. W celu prawidÅ‚owego korzystania z konta, a także zÅ‚ożenia zamówienia w sklepie, może być wymagane wÅ‚Ä…czenie w przeglÄ…darce internetowej obsÅ‚ugi plików cookies.

  7. Ceny towarów znajdujÄ…cych siÄ™ w asortymencie sklepu internetowego sÄ… podane w zÅ‚otych polskich i zawierajÄ… podatek VAT. Nie zawierajÄ… natomiast informacji odnoÅ›nie cen dostaw i kosztów z nimi zwiÄ…zanych.

  8. O kosztach dostawy, które Klient zobowiÄ…zany jest ponieść w zwiÄ…zku z zawarciem umowy sprzedaży oraz o kwocie koÅ„cowej do zapÅ‚aty wraz z podatkami, Klient zostanie poinformowany na stronie sklepu internetowego w formularzu zamówienia w czasie skÅ‚adania zamówienia, w szczególnoÅ›ci w chwili wyrażenia przez Klienta woli zwiÄ…zania siÄ™ umowÄ… sprzedaży oraz w zakÅ‚adce informacyjnej dotyczÄ…cej kosztów dostawy.

  9. Koszty zwiÄ…zane z dostÄ™pem do sieci internet i transmisjÄ… danych ponoszone sÄ… wyÅ‚Ä…cznie przez Klienta, zgodnie z taryfÄ… Dostawcy, z którym Klient podpisaÅ‚ umowÄ™ o Å›wiadczenie usÅ‚ug internetowych.

  10. Za autentyczność oraz kompletność danych pozostawionych w sklepie, które zostaÅ‚y wprowadzone w poszczególnych formularzach odpowiada sam Klient.

  11. W sklepie internetowym Å›wiadczone sÄ… nastÄ™pujÄ…ce nieodpÅ‚atne usÅ‚ugi elektroniczne: konto Klienta, formularz rejestracji, formularz kontaktowy, formularz zamówienia. O ewentualnych przerwach w Å›wiadczeniu powyższych usÅ‚ug, Sprzedawca poinformuje bezpoÅ›rednio na stronie sklepu.

  12. Klient ma prawo do zÅ‚ożenia reklamacji zwiÄ…zanej z wykonywaniem nieodpÅ‚atnych usÅ‚ug elektronicznych Å›wiadczonych przez SprzedawcÄ™. Reklamacja dotyczÄ…ca usÅ‚ug elektronicznych oraz pozostaÅ‚e reklamacje, które sÄ… zwiÄ…zane z dziaÅ‚aniem sklepu internetowego (wyÅ‚Ä…czajÄ…c tryb reklamacji towaru, która opisana jest w dalszej części regulaminu), mogÄ… zostać zÅ‚ożone przez Klienta pisemnie na adres podany w pkt 1 lub za poÅ›rednictwem poczty elektronicznej na adres e- mail: sklep@eko-zakatek.com.pl.

  13. Zalecane jest, aby Klient składający reklamację w zgłoszeniu przedstawił opis zaistniałego problemu.

  14. ZajÄ™cie stanowiska przez SprzedawcÄ™ w odniesieniu do danej reklamacji nastÄ™puje niezwÅ‚ocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zÅ‚ożenia.

  15. Klient bÄ™dÄ…cy Konsumentem ma również prawo do odstÄ…pienia od umowy Å›wiadczenia usÅ‚ug drogÄ… elektronicznÄ…. Uprawnienie to przysÅ‚uguje Klientowi zgodnie z postanowieniami zawartymi w niniejszym regulaminie.

  16. Klientowi, na rzecz którego Sprzedawca Å›wiadczy usÅ‚ugi konta i które majÄ… charakter ciÄ…gÅ‚y i bezterminowy, przysÅ‚uguje możliwość wypowiedzenia umowy o Å›wiadczenie usÅ‚ugi bez podania przyczyny, ze skutkiem natychmiastowym. Realizacja uprawnienia nastÄ…pi po przesÅ‚aniu drogÄ… elektronicznÄ… lub pisemnie oÅ›wiadczenia o wypowiedzeniu umowy o Å›wiadczenie usÅ‚ug drogÄ… elektronicznÄ….

  17. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia umowy o Å›wiadczenie usÅ‚ug drogÄ… elektronicznÄ…, które maja charakter ciÄ…gÅ‚y i bezterminowy z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia, jeżeli Klient naruszy postanowienia niniejszego regulaminu.

§4 ZakÅ‚adanie konta w sklepie

  1. Do zaÅ‚ożenia konta Klienta dochodzi poprzez wypeÅ‚nienie formularza rejestracji. W celu utworzenia konta Klienta, należy wejść w zakÅ‚adkÄ™ „rejestracja” widocznÄ… na stronie sklepu. Konieczne jest podanie nastÄ™pujÄ…cych danych w formularzu rejestracyjnym udostÄ™pnionym w sklepie internetowym: adresu poczty elektronicznej i hasÅ‚a. ZaÅ‚ożenie konta jest również możliwe podczas skÅ‚adania zamówienia poprzez zaznaczenie checkboxa „stworzyć konto?” widocznego w formularzu zamówienia.

  2. Dodatkowe dane możliwe do uzupeÅ‚nienia w panelu administracyjnym konta posÅ‚użą do skÅ‚adania zamówienia w sklepie podczas wypeÅ‚niania formularza zamówienia.

  3. Rejestracja konta Klienta w sklepie jest nieodpłatna.

  4. Usługa świadczona jest na czas nieoznaczony.

  5. Wymogiem dokonania rejestracji i zaÅ‚ożenia konta jest wyrażenie przez Klienta lub Użytkownika zgody na treść regulaminu, z którego treÅ›ciÄ… może zapoznać siÄ™ bezpoÅ›rednio w trakcie wypeÅ‚niania formularza, a także na przetwarzanie danych osobowych wskazanych w formularzu rejestracji.

  6. Po przesÅ‚aniu formularza, Klient otrzymuje na podany wczeÅ›niej adres e-mail potwierdzenie dokonania rejestracji przez SprzedawcÄ™. Aby zalogować siÄ™ na konto Klient musi podać login lub adres email oraz hasÅ‚o wskazane w formularzu rejestracji podczas jego zakÅ‚adania. Po zalogowaniu siÄ™ do swojego konta Klient ma możliwość edycji wprowadzonych przez siebie danych, sprawdzenia statusu zamówienia oraz wglÄ…du do historii zamówieÅ„.

  7. ZaÅ‚ożenie konta Klienta w sklepie jest możliwie po przyciÅ›niÄ™ciu przycisku „zarejestruj siÄ™”.

  8. Klient, bez podania przyczyny oraz bez ponoszenia z tego tytuÅ‚u jakichkolwiek opÅ‚at ma prawo w każdym momencie do usuniÄ™cia konta. NastÄ™puje to poprzez wysÅ‚anie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególnoÅ›ci za poÅ›rednictwem poczty elektronicznej.

§5 Formularz kontaktowy

  1. Usługa elektroniczna formularz kontaktowy świadczona jest drogą elektroniczną i umożliwia przesłanie przez Użytkownika wiadomości elektronicznej za pośrednictwem formularza zamieszczonego na stronie.

  2. UsÅ‚uga „formularz kontaktowy” jest Å›wiadczona nieodpÅ‚atnie.

  3. Usługa zawierana jest na czas oznaczony, rozpoczyna się w momencie przystąpienia przez Klienta do jego wypełniania oraz ulega rozwiązaniu z chwilą odstąpienia od wypełnienia formularza lub z chwilą przesłania wypełnionego formularza i udzielenia odpowiedzi przez Sprzedawcę.

  4. Usługa umożliwia Klientom kontakt ze Sprzedawcą za pośrednictwem interaktywnego formularza.

  5. W celu skorzystania z usÅ‚ugi formularza kontaktowego należy kliknąć w zakÅ‚adkÄ™ „kontakt”, a także podać prawidÅ‚owy adres poczty elektronicznej oraz wypeÅ‚nić pole wiadomoÅ›ci i kliknąć przycisk „wyÅ›lij”.

§6 Zasady skÅ‚adania zamówienia

  1. UsÅ‚uga elektroniczna „formularz zamówienia” jest nieodpÅ‚atna oraz ma charakter jednorazowy.

  2. Zamówienia za poÅ›rednictwem sklepu można skÅ‚adać 24 godziny na dobÄ™ przez 7 dni w tygodniu, z zastrzeżeniem, że ich realizacja odbywa siÄ™ w dni robocze od poniedziaÅ‚ku do czwartku.

  3. Do zÅ‚ożenia zamówienia dochodzi poprzez wypeÅ‚nienie formularza zamówienia.

  4. Umowa zawierana jest na czas oznaczony. Rozpoczyna siÄ™ ona w chwili dodania przez Klienta pierwszego towaru do elektronicznego koszyka, a koÅ„czy siÄ™ w momencie odstÄ…pienia przez Klienta od wypeÅ‚nienia formularza zamówienia bÄ…dź z chwilÄ… zÅ‚ożenia zamówienia i przesÅ‚ania Sprzedawcy wypeÅ‚nionego formularza poprzez klikniÄ™cie przycisku zatwierdzajÄ…cego zakup i potwierdzajÄ…cego konieczność zapÅ‚aty ceny.

  5. Klient ma możliwość zapoznania siÄ™ z regulaminem oraz politykÄ… prywatnoÅ›ci jeszcze przed podjÄ™ciem decyzji o zawarciu umowy albo przed dokonaniem zmiany w zamówieniu.

  6. Procedura zmierzajÄ…ca do zawarcia umowy sprzedaży nastÄ™puje poprzez wybór towaru i podjÄ™cie czynnoÅ›ci technicznych w oparciu o komunikaty i pozostaÅ‚e informacje, które sÄ… wyÅ›wietlane na stronie sklepu internetowego w trakcie skÅ‚adania zamówienia. Zamówienie towaru nastÄ™puje poprzez klikniÄ™cie przycisku zatwierdzajÄ…cego zakup i potwierdzajÄ…cego konieczność zapÅ‚aty ceny.

  7. Zakupu można dokonać bez konieczności rejestracji w panelu konta.

  8. ZÅ‚ożenie zamówienia nastÄ™puje po wypeÅ‚nieniu formularza zamówienia i klikniÄ™ciu na stronie sklepu internetowego przycisku zatwierdzajÄ…cego zakup i potwierdzajÄ…cego konieczność zapÅ‚aty. Do momentu klikniÄ™cia przycisku zatwierdzajÄ…cego zakup i potwierdzajÄ…cego konieczność zapÅ‚aty ceny Klient ma możliwość samodzielnie modyfikować wprowadzone dane (w tym celu należy kierować siÄ™ komunikatami wyÅ›wietlanymi na stronie sklepu internetowego). W przypadku wybrania przez Klienta możliwoÅ›ci zÅ‚ożenia zamówienia bez rejestracji (np. zamówienie jako gość), Klient wypeÅ‚nia formularz zamówienia podajÄ…c w nim nastÄ™pujÄ…ce dane: imiÄ™ i nazwisko, adres dostawy (ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu oraz dane dotyczÄ…ce zawieranej umowy sprzedaży: towar, ilość, miejsce, sposób dostawy towaru oraz sposób pÅ‚atnoÅ›ci. Klienci bÄ™dÄ…cy PrzedsiÄ™biorcami, którzy chcÄ… otrzymać fakturÄ™ powinni również podać: nazwÄ™ firmy, pod którÄ… prowadzÄ… dziaÅ‚alność oraz numer NIP. Na tym etapie skÅ‚adania zamówienia Klient jest zobowiÄ…zany sprawdzić poprawność wprowadzonych przez siebie danych oraz wybranych towarów. Klient ma również możliwość zÅ‚ożenia zamówienia logujÄ…c siÄ™ na swoje konto Klienta, podajÄ…c adres e-mail oraz hasÅ‚o ustanowione w procesie rejestracji.

  9. Po dokonaniu wyboru towarów, skompletowaniu caÅ‚ego zamówienia i wskazaniu jednego ze sposobów dostawy oraz formy pÅ‚atnoÅ›ci z dostÄ™pnych w sklepie, Klient akceptuje treść regulaminu i polityki prywatnoÅ›ci, a także potwierdza zapoznanie siÄ™ z pouczeniem o odstÄ…pieniu od umowy i skÅ‚ada zamówienie wysyÅ‚ajÄ…c formularz zamówienia do Sprzedawcy poprzez klikniÄ™cie przycisku „kupujÄ™ i pÅ‚acÄ™”.

  10. Sprzedawca przesyÅ‚a drogÄ… elektronicznÄ… na podany w formularzu adres e-mail Klienta potwierdzenie oraz informacjÄ™ o przyjÄ™ciu zamówienia do realizacji. PrzesÅ‚ana wiadomość zawiera wszystkie ustalone wczeÅ›niej warunki umowy sprzedaży. W szczególnoÅ›ci ilość oraz rodzaj zamówionego towaru, cenÄ™ caÅ‚kowitÄ… do zapÅ‚aty wraz z kosztami dostawy oraz wysokoÅ›ci przyznanych rabatów. Z chwilÄ… otrzymania przez Klienta powyższej wiadomoÅ›ci zostaje zawarta umowa sprzedaży pomiÄ™dzy Klientem a SprzedawcÄ….

  11. Klient do momentu klikniÄ™cia przycisku „kupujÄ™ i pÅ‚acÄ™” ma możliwość edytowania zamówienia.

  12. Klient za poÅ›rednictwem formularza zamówienia może zaÅ‚ożyć konto Klienta. Dokonanie rejestracji przez Klienta jest jednorazowe, dobrowolne oraz bezpÅ‚atne. Dane podane w czasie rejestracji konta posÅ‚użą do realizacji kolejnych zamówieÅ„.

  13. Klient, który zaÅ‚ożyÅ‚ konto Klienta ma możliwość po zalogowaniu siÄ™ sprawdzenia statusu zamówienia.

§7 PÅ‚atność i dostawa

  1. Ceny towarów zamieszczone na stronie sklepu sÄ… cenami brutto i nie zawierajÄ… informacji odnoÅ›nie kosztów dostawy (w szczególnoÅ›ci opÅ‚at za transport, dostarczenia i usÅ‚ug pocztowych). SÄ… one wskazywane Klientowi w trakcie skÅ‚adania zamówienia, w szczególnoÅ›ci w chwili wyrażenia przez Klienta woli zwiÄ…zania umowÄ… sprzedaży oraz w zakÅ‚adce informacyjnej dotyczÄ…cej kosztów dostawy.

  2. Towary sÄ… dostarczane Klientowi zgodnie ze sposobem wybranym w trakcie skÅ‚adania zamówienia.

  3. Sprzedawca umożliwia nastÄ™pujÄ…ce metody dostawy zamówionego towaru:

  4. Klient może skorzystać z dostarczenia towaru za pomocą przesyłki kurierskiej,

  5. Klient może skorzystać z dostarczenia towaru za pośrednictwem paczkomatu,

  6. Klient może skorzystać z dostarczenia towaru za pomocą przesyłki kurierskiej pobraniowej

  7. Klient może skorzystać z bezpłatnego odbioru osobistego, dostępnego pod adresem: Chraplewo 65, 64-316 Kuślin (po wcześniejszym uzgodnieniu terminu).

  8. Sprzedawca umożliwia Klientowi nastÄ™pujÄ…ce formy pÅ‚atnoÅ›ci za zamówiony towar:

  9. pÅ‚atność gotówkÄ… przy odbiorze osobistym,

  10. płatność za pobraniem,

  11. płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy o następującym numerze:

  12. płatność przelewem poprzez zewnętrzny system płatności :

  13. SzczegóÅ‚owe informacje dotyczÄ…ce sposobów i kosztów dostawy, a także dostÄ™pnych pÅ‚atnoÅ›ci zamieszczone sÄ… na stronie sklepu internetowego w zakÅ‚adce „wysyÅ‚ka i pÅ‚atność”.

  14. Sprzedawca dokumentuje sprzedaż zamówionego towaru paragonem lub na życzenie Klienta fakturÄ… VAT, które sÄ… doÅ‚Ä…czane do zamówionego towaru.

  15. W przypadku wyboru przez Klienta zapÅ‚aty za zamówiony towar w formie przedpÅ‚aty, jest On zobowiÄ…zany dokonać pÅ‚atnoÅ›ci w terminie do 7 dni.

  16. Jeżeli Klient wybraÅ‚ pÅ‚atność za poÅ›rednictwem przelewu, pÅ‚atność przelewem poprzez zewnÄ™trzny system pÅ‚atnoÅ›ci (pÅ‚atnoÅ›ci elektroniczne) lub też pÅ‚atność kartÄ… pÅ‚atniczÄ…, jest On zobowiÄ…zany do dokonania zapÅ‚aty w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania wiadomoÅ›ci potwierdzajÄ…cej przyjÄ™cie zamówienia przez SprzedawcÄ™, okreÅ›lajÄ…cej caÅ‚kowity koszt zamówienia wraz z dostawÄ… (od dnia zawarcia umowy sprzedaży).

  17. W przypadku braku zapÅ‚aty w wyznaczonym terminie, zamówienie zostanie anulowane.

  18. Jeżeli Klient wybrał płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki od Kuriera, zobowiązany jest On do dokonania jej bezpośrednio przy odbiorze osobistym towaru.

  19. W przypadku wyboru przez Klienta pÅ‚atnoÅ›ci gotówkÄ…, jest On zobowiÄ…zany do dokonania zapÅ‚aty bezpoÅ›rednio na miejscu przy odbiorze zamówionego towaru.

  20. Dostawa towaru do Klienta jest odpłatna, chyba że umowa sprzedaży stanowi inaczej.

  21. Dostawa towaru odbywa siÄ™ na terenie Rzeczypospolitej Polskiej na adres podany w trakcie skÅ‚adania zamówienia  lub na terenie PaÅ„stwa CzÅ‚onkowskiego Unii Europejskiej na adres uzgodniony ze SprzedawcÄ….

  22. Koszt wysyÅ‚ki za granicÄ™ jest zależny od wagi paczki/ rozmiarów paczki/ iloÅ›ci/ sposobu zapakowania. W celu skorzystania z wysyÅ‚ki za granicÄ™ należy ustalić szczegóÅ‚y dotyczÄ…ce zamówienia oraz kraj dostawy bezpoÅ›rednio ze SprzedawcÄ… jeszcze przed zÅ‚ożeniem zamówienia, kontaktujÄ…c siÄ™ telefonicznie lub wysyÅ‚ajÄ…c wiadomość e-mail. Koszt dostawy towaru różnić siÄ™ bÄ™dzie w zależnoÅ›ci od kraju dostawy, wielkoÅ›ci (gabarytów) lub/i wagi danego towaru lub towarów.

  23. Klient jest na bieżąco informowany o wysokoÅ›ci kosztów dostawy, które sÄ… widoczne w formularzu zamówienia.

  24. Przy zamówieniu powyżej kwoty oferujemy darmowÄ… wysyÅ‚kÄ™ towaru.

  25. WysyÅ‚ka przesyÅ‚ki wielkogabarytowej dotyczy zakupów, które ze wzglÄ™du na wagÄ™ przesyÅ‚ki (okoÅ‚o 25 kg + opakowanie) jest wysyÅ‚any jako odrÄ™bna paczka. W przypadku zwielokrotnionego zamówienia dla każdej takiej paczki doliczany jest oddzielny koszt dostawy.

 

§8 Wykonanie umowy sprzedaży

  1. Sprzedawca jest zobowiÄ…zany dostarczyć towar, który jest przedmiotem umowy sprzedaży bez wad.

  2. Zamówiony towar jest dostarczany Klientowi pod adres wskazany w trakcie skÅ‚adania zamówienia przez wybranego Kuriera/Przewoźnika.

  3. Zawarcie umowy sprzedaży miÄ™dzy Klientem a SprzedawcÄ… nastÄ™puje po uprzednim zÅ‚ożeniu przez Klienta zamówienia za pomocÄ… formularza zamówienia. Warunkiem zÅ‚ożenia zamówienia jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.

  4. Zamówiony towar każdorazowo jest zapakowany w sposób, który odpowiada jego wÅ‚aÅ›ciwoÅ›ciom. Sprzedawca zapewnia, że dany towar jest odpowiednio zabezpieczony do transportu, w taki sposób, aby nie ulegÅ‚ on uszkodzeniu, zalaniu itp.

  5. Sprzedawca informuje Klienta o wydaniu towaru Kurierowi przesyłając stosowną informację na podany adres e-mail, stanowiąca potwierdzenie.

  6. Wiadomość podsumowujÄ…ca i potwierdzajÄ…ca zamówienie zawiera wszystkie wczeÅ›niej ustalone warunki umowy sprzedaży: ilość zamówionego towaru oraz jego rodzaj, a także cenÄ™ caÅ‚kowitÄ… zawierajÄ…cÄ… koszty dostawy i podatek VAT, ewentualne rabaty/zniżki, jak również pÅ‚atnoÅ›ci, które należy uiÅ›cić.

  7. Zamówiony towar jest dostarczany Klientowi zgodnie z Jego wyborem.

  8. Termin realizacji zamówienia i dostawy towaru do Klienta wynosi od 2 do 7 dni roboczych, chyba że w opisie danego towaru lub w trakcie skÅ‚adania zamówienia podano inny termin. Czas dostawy zamówienia jest uzależniony od wybranego przez Klienta sposobu dostawy.

  9. Sprzedawca umożliwia Klientowi odbiór osobisty zamówionego towaru, który jest bezpÅ‚atny. W tym przypadku termin odbioru zamówionego towaru zostanie ustalony przez SprzedawcÄ™ z Klientem indywidualnie. Sprzedawca w tym celu bÄ™dzie kontaktowaÅ‚ siÄ™ telefonicznie bÄ…dź drogÄ… mailowÄ… z Klientem, wykorzystujÄ…c do tego dane podane przez Klienta w trakcie skÅ‚adania zamówienia.

  10. W przypadku zamówienia towarów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdÅ‚uższy podany termin.

  11. Jeżeli Klient wybraÅ‚ pÅ‚atnoÅ›ci przelewem, pÅ‚atność przelewem poprzez zewnÄ™trzny system pÅ‚atnoÅ›ci lub kartÄ… pÅ‚atniczÄ… (kredytowÄ… lub debetowÄ…) za zamówiony towar to poczÄ…tek terminu dostawy rozpoczyna siÄ™ od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

  12. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu pÅ‚atnoÅ›ci za pobraniem, termin dostawy zamówionego towaru rozpoczyna siÄ™ od dnia zawarcia umowy sprzedaży.

  13. W trakcie wypeÅ‚niania formularza zamówienia oraz w wiadomoÅ›ci e-mail stanowiÄ…cej potwierdzenie zamówienia, Klient jest informowany o kosztach wybranego przez siebie sposobu dostawy towaru.

  14. Strony majÄ… możliwość anulowania lub zmiany zamówienia, nie później jednak niż do chwili przesÅ‚ania przez SprzedawcÄ™ wiadomoÅ›ci potwierdzajÄ…cej przyjÄ™cie zamówienia. W tym celu Strona która anuluje zamówienie, kontaktuje siÄ™ z drugÄ… StronÄ… telefonicznie i potwierdza to nastÄ™pnie drogÄ… elektronicznÄ…. Anulowanie lub zmiana zamówienia po upÅ‚ywie przedmiotowego terminu jest możliwa po uzgodnieniu z drugÄ… StronÄ….

  15. W przypadku zaistnienia wyjÄ…tkowych okolicznoÅ›ci lub braku możliwoÅ›ci realizacji zamówienia we wskazanym Klientowi terminie, Sprzedawca niezwÅ‚ocznie kontaktuje siÄ™ z Klientem w celu ustalenia dalszego trybu postÄ™powania, w tym zmiany sposobu dorÄ™czenia oraz ustalenia nowego terminu dostawy.

  16. Po otrzymaniu przesyÅ‚ki, Klient lub osoba upoważniona powinna w miarÄ™ możliwoÅ›ci zbadać paczkÄ™ czy nie jest ona uszkodzona, zalana, czy zawartość opakowania jest nienaruszona. Klient powinien w miarÄ™ możliwoÅ›ci w obecnoÅ›ci Kuriera, sporzÄ…dzić protokóÅ‚ szkody oraz zawiadomić o tym fakcie SprzedawcÄ™.

  17. W przypadku, gdy towar wyglÄ…da na uszkodzony, Sprzedawca zwraca siÄ™ z proÅ›bÄ… do Klienta o nieprzyjmowanie przesyÅ‚ki. Powyższe zalecenia w żaden sposób nie wyÅ‚Ä…czajÄ… i nie ograniczajÄ… uprawnieÅ„ Klienta do zgÅ‚oszenia reklamacji na zasadach przewidzianych regulaminem. Zalecane postÄ™powanie Klienta ma na celu jedynie pomóc Sprzedawcy w ustaleniu przyczyn i odpowiedzialnoÅ›ci za powstaÅ‚Ä… szkodÄ™. NiesporzÄ…dzenie wskazanego powyżej protokoÅ‚u uszkodzenia towaru nie ogranicza możliwoÅ›ci zgÅ‚oszenia uszkodzenia przesyÅ‚ki. Tryb reklamacyjny pozostaje bez zmian bez wzglÄ™du na zastosowanie lub niezastosowanie powyższych zaleceÅ„.

  18. W razie nieobecnoÅ›ci Klienta pod wskazanym adresem do dostawy, Dostawca pozostawi awizo lub też podejmie próbÄ™ kontaktu, dzwoniÄ…c pod numer podany w trakcie skÅ‚adania zamówienia w celu ustalenia ponownej daty dorÄ™czenia zamówionego towaru. Jeżeli Kurier/Przewoźnik odeÅ›le paczkÄ™ na adres Sprzedawcy, to Sprzedawca skontaktuje siÄ™ ponownie z Klientem w celu ustalenia nowego terminu i kosztów dostawy.

§9 OdstÄ…pienie od umowy

  1. Klient bÄ™dÄ…cy Konsumentem, który zawarÅ‚ umowÄ™ na odlegÅ‚ość lub poza lokalem przedsiÄ™biorstwa, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstÄ…pić od niej  bez podania przyczyny.

  2. Powyżej wskazane prawo do odstÄ…pienia przysÅ‚uguje od momentu objÄ™cia w posiadanie przez Klienta lub wskazanej przez Niego innej osoby niż Przewoźnik zamówionego towaru.

  3. Konsument może odstÄ…pić od umowy, skÅ‚adajÄ…c Sprzedawcy oÅ›wiadczenie o odstÄ…pieniu od umowy. Do zachowania terminu odstÄ…pienia od umowy wystarczy wysÅ‚anie przez Konsumenta oÅ›wiadczenia przed upÅ‚ywem 14 dni kalendarzowych, pisemnie lub drogÄ… elektronicznÄ… na adres wskazany w § 3 regulaminu.

  4. W przypadku odstąpienia przez Konsumenta od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą.

  5. W celu zÅ‚ożenia oÅ›wiadczenia od odstÄ…pienia od umowy, Klient może skorzystać ze wzoru formularza, który stanowi zaÅ‚Ä…cznik do niniejszego regulaminu i zamieszczony jest na stronie sklepu. Skorzystanie ze wzoru nie jest obowiÄ…zkowe. Klient może, ale nie musi skorzystać z udostÄ™pnionego formularza.

  6. Klient, który skorzystaÅ‚ z dostarczenia Sprzedawcy oÅ›wiadczenia o odstÄ…pieniu od umowy drogÄ… elektronicznÄ…, zostanie niezwÅ‚ocznie poinformowany o przyjÄ™ciu przedmiotowego oÅ›wiadczenia woli za poÅ›rednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adres podany w formularzu zamówienia.

  7. Sprzedawca niezwÅ‚ocznie, w terminie nie dÅ‚uższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oÅ›wiadczenia o odstÄ…pieniu od umowy, zwróci Klientowi wszelkie otrzymane od Niego pÅ‚atnoÅ›ci, w tym koszty dostarczenia rzeczy przy użyciu takich samych metod pÅ‚atnoÅ›ci  jakie zostaÅ‚y użyte przez Klienta  w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodziÅ‚ siÄ™ na inne rozwiÄ…zanie, które nie bÄ™dzie siÄ™ wiÄ…zaÅ‚o dla Niego z żadnymi dodatkowymi kosztami.

  8. Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął Jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

  9. Sprzedawca może wstrzymać siÄ™ ze zwrotem pÅ‚atnoÅ›ci do czasu otrzymania towaru z powrotem lub do czasu dostarczenia Mu dowodu jego odesÅ‚ania w zależnoÅ›ci od tego, które zdarzenie nastÄ…pi wczeÅ›niej.

  10. Klient zobowiÄ…zany jest do dokonania zwrotu zamówionego towaru na adres Sprzedawcy w terminie nie dÅ‚uższym niż 14 dni kalendarzowych, od dnia w którym poinformowaÅ‚ SprzedawcÄ™ o odstÄ…pieniu od umowy.

  11. Klient będący Konsumentem ponosi wyłącznie bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

  12. W przypadku, gdy zwracany towar ze wzglÄ™du na swój charakter nie może być odesÅ‚any w zwykÅ‚ym trybie pocztÄ…, Sprzedawca informuje wówczas Klienta bÄ™dÄ…cego Konsumentem o kosztach zwrotu rzeczy na stronie internetowej sklepu.

  13. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartoÅ›ci rzeczy bÄ™dÄ…cej wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczajÄ…cy poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania zamówionego towaru.

  14. Zgodnie z postanowieniami art. 38 Ustawy o prawach Konsumenta, prawo odstÄ…pienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiÄ™biorstwa lub na odlegÅ‚ość nie przysÅ‚uguje Konsumentowi w odniesieniu do umów:

    • o Å›wiadczenie usÅ‚ug, jeżeli przedsiÄ™biorca wykonaÅ‚ w peÅ‚ni usÅ‚ugÄ™ za wyraźnÄ… zgodÄ… Konsumenta, który zostaÅ‚ poinformowany przed rozpoczÄ™ciem Å›wiadczenia, że po speÅ‚nieniu Å›wiadczenia przez PrzedsiÄ™biorcÄ™ utraci prawo odstÄ…pienia od umowy;

    • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahaÅ„ na rynku finansowym, nad którymi PrzedsiÄ™biorca nie sprawuje kontroli, i które mogÄ… wystÄ…pić przed upÅ‚ywem terminu do odstÄ…pienia od umowy;

    • w której przedmiotem Å›wiadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana wedÅ‚ug specyfikacji Konsumenta lub sÅ‚użąca zaspokojeniu Jego zindywidualizowanych potrzeb;

    • w której przedmiotem Å›wiadczenia jest rzecz ulegajÄ…ca szybkiemu zepsuciu lub majÄ…ca krótki termin przydatnoÅ›ci do użycia;

    • w której przedmiotem Å›wiadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczÄ™towanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze wzglÄ™du na ochronÄ™ zdrowia lub ze wzglÄ™dów higienicznych, jeżeli opakowanie zostaÅ‚o otwarte po dostarczeniu;

    • w której przedmiotem Å›wiadczenia sÄ… rzeczy, które po dostarczeniu, ze wzglÄ™du na swój charakter, zostajÄ… nierozÅ‚Ä…cznie poÅ‚Ä…czone z innymi rzeczami;

    • w której przedmiotem Å›wiadczenia sÄ… napoje alkoholowe, których cena zostaÅ‚a uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastÄ…pić dopiero po upÅ‚ywie 30 dni i których wartość zależy od wahaÅ„ na rynku, nad którymi PrzedsiÄ™biorca nie ma kontroli;

    • w której Konsument wyraźnie żądaÅ‚, aby PrzedsiÄ™biorca do Niego przyjechaÅ‚ w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli PrzedsiÄ™biorca Å›wiadczy dodatkowo inne usÅ‚ugi niż te, których wykonania Konsument żądaÅ‚, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbÄ™dne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstÄ…pienia od umowy przysÅ‚uguje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usÅ‚ug lub rzeczy;

    • w której przedmiotem Å›wiadczenia sÄ… nagrania dźwiÄ™kowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczÄ™towanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostaÅ‚o otwarte po dostarczeniu;

    • o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjÄ…tkiem umowy o prenumeratÄ™;

    • zawartej w drodze aukcji publicznej;

    • o Å›wiadczenie usÅ‚ug w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usÅ‚ug zwiÄ…zanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzieÅ„ lub okres Å›wiadczenia usÅ‚ugi;

    • o dostarczanie treÅ›ci cyfrowych, które nie sÄ… zapisane na noÅ›niku materialnym, jeżeli speÅ‚nianie Å›wiadczenia rozpoczęło siÄ™ za wyraźnÄ… zgodÄ… Konsumenta przed upÅ‚ywem terminu do odstÄ…pienia od umowy i po poinformowaniu go przez PrzedsiÄ™biorcÄ™ o utracie prawa odstÄ…pienia od umowy.

§10 Reklamacja i gwarancja

  1. Sprzedawca jest zobowiÄ…zany dostarczyć Klientowi towar zgodny z zamówieniem, który jest wolny od wad.

  2. SzczegóÅ‚owe informacje dotyczÄ…ce odpowiedzialnoÅ›ci Sprzedawcy wobec Klienta sÄ… zamieszczone w Kodeksie Cywilnym w szczególnoÅ›ci w artykuÅ‚ach od 556 do 576.

  3. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność jeżeli sprzedany towar posiada wadę fizyczną lub prawną.

  4. Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji w dowolnej formie, np. pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy lub drogą elektroniczną na adres e-mail: reklamacje@eko-zakatek.com.pl.

  5. Klient wykonujÄ…cy uprawnienia z tytuÅ‚u rÄ™kojmi, jest zobowiÄ…zany do dostarczenia wadliwego towaru na adres Sprzedawcy podany w § 3. Jeżeli ze wzglÄ™du np. na rodzaj towaru jego dostarczenie przez Klienta byÅ‚oby nadmiernie utrudnione, Klient obowiÄ…zany jest udostÄ™pnić towar Sprzedawcy w miejscu, w którym towar ten siÄ™ znajduje.

  6. Jeżeli uprawnienia te wykonuje Klient będący Konsumentem, koszty dostawy są po stronie Kupującego.

  7. W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.

  8. W celu złożenia reklamacji zalecane jest, aby Klient podał następujące informacje, jednak niepodanie wskazanych danych nie wpływa na proces reklamacyjny, a jedynie mogą być one pomocne dla Sprzedawcy w toku rozpatrywania reklamacji:

    • dane osoby zgÅ‚aszajÄ…cej reklamacjÄ™ w celu kontaktu oraz dane Sprzedawcy,

    • datÄ™ zakupu reklamowanego towaru oraz datÄ™ zgÅ‚oszenia,

    • przedmiot reklamacji,

    • żądanie Konsumenta.

  9. Sprzedawca na stronie sklepu internetowego udostÄ™pnia wzór formularza reklamacyjnego, z którego może skorzystać Klient. Nieskorzystanie z formularza, nie ma wpÅ‚ywu na skÅ‚adanÄ… reklamacjÄ™ i skuteczność jej rozpatrzenia.

  10. W przypadku braku odpowiedzi przez SprzedawcÄ™ na zgÅ‚oszenie reklamacyjne w terminie 14 dni kalendarzowych, reklamacjÄ™ uznajÄ™ siÄ™ za zasadnÄ…. Po upÅ‚ywie wskazanego terminu Sprzedawca nie może odmówić speÅ‚nienia żądania Konsumenta.

§11 PrzedsiÄ™biorcy

  1. Zapisy niniejszego paragrafu majÄ… zastosowanie jedynie do PrzedsiÄ™biorców, czyli Klientów nie bÄ™dÄ…cych Konsumentami.

  2. W przypadku wystÄ…pienia różnic w postanowieniach regulaminu zawartych w § 11 (dotyczÄ…cym tylko PrzedsiÄ™biorców) w stosunku do pozostaÅ‚ych postanowieÅ„ regulaminu, zastosowanie majÄ… postanowienia zawarte w § 11.

  3. Sprzedawcy przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym Konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od umowy sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta nie będącego Konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.

  4. W wypadku Klientów nie bÄ™dÄ…cych Konsumentami, Sprzedawca może wypowiedzieć umowÄ™ o Å›wiadczenie usÅ‚ugi elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesÅ‚anie odpowiedniego oÅ›wiadczenia.

  5. Klient bÄ™dÄ…cy PrzedsiÄ™biorcÄ… może skorzystać z internetowej platformy do rozstrzygania sporów na szczeblu unijnym (platforma ODR), dostÄ™pnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

  6. W przypadku zgłoszenia reklamacji należy jeszcze przed dokonaniem zgłoszenia, skontaktować się ze Sprzedawcą.

  7. Z chwilÄ… wydania przez SprzedawcÄ™ towaru Przewoźnikowi przechodzÄ… na Klienta nie bÄ™dÄ…cego Konsumentem korzyÅ›ci i ciężary zwiÄ…zane z towarem oraz niebezpieczeÅ„stwo jego przypadkowej utraty lub uszkodzenia. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialnoÅ›ci za utratÄ™, ubytek lub uszkodzenie towaru powstaÅ‚e od przyjÄ™cia go do przewozu aż do wydania go Klientowi za opóźnienia w przewozie przesyÅ‚ki. W przypadku dostawy towaru dokonywanej za poÅ›rednictwem Przewoźnika Klient nie bÄ™dÄ…cy Konsumentem obowiÄ…zany jest zbadać przesyÅ‚kÄ™ w czasie i w sposób przyjÄ™ty przy przesyÅ‚kach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastÄ…piÅ‚ ubytek lub uszkodzenie towaru, obowiÄ…zany jest dokonać wszelkich czynnoÅ›ci niezbÄ™dnych do ustalenia odpowiedzialnoÅ›ci Przewoźnika.

  8. Dokumentem uprawniajÄ…cym do reklamowania wadliwego towaru w przypadku Klientów nie bÄ™dÄ…cych Konsumentami jest faktura.

  9. W wypadku Klientów nie bÄ™dÄ…cych jednoczeÅ›nie Konsumentami, Sprzedawca ma prawo do ograniczenia dostÄ™pnych sposobów pÅ‚atnoÅ›ci, w tym także może wymagać dokonania przedpÅ‚aty w caÅ‚oÅ›ci albo części i to niezależnie od wybranej przez Klienta metody pÅ‚atnoÅ›ci oraz faktu zawarcia umowy sprzedaży.

  10. W przypadku Klientów nie bÄ™dÄ…cych jednoczeÅ›nie Konsumentami, Sprzedawca ma prawo wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym oraz bez wskazania przyczyny poprzez przesÅ‚anie odpowiedniego oÅ›wiadczenia, umowÄ™ o Å›wiadczenie usÅ‚ug elektronicznych.

  11. Sprzedawca informuje, że zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność z tytuÅ‚u rÄ™kojmi za produkt wobec Klienta nie bÄ™dÄ…cego Konsumentem zostaje wyÅ‚Ä…czona.

  12. Sprzedawca informuje, iż wszystkie spory między sklepem internetowym a Klientem niebędącym Konsumentem będą poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

§12 PozasÄ…dowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeÅ„

  1. Sprzedawca informuje, iż szczegóÅ‚owe informacje dotyczÄ…ce pozasÄ…dowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeÅ„ oraz zasady dostÄ™pu do tych procedur dostÄ™pne sÄ… w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji spoÅ‚ecznych, do których zadaÅ„ statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod nastÄ™pujÄ…cymi adresami internetowymi UrzÄ™du Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
    http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php,
    http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php,
    http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
    https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php

  2. Sprzedawca informuje, iż pod adresem internetowym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostÄ™pna jest unijna platforma internetowa, tzw. Platforma ODR. Klient ma prawo do skorzystania z niej. Platforma ta stanowi interaktywny i wielojÄ™zyczny model rozwiÄ…zywania sporów.

  3. Klient bÄ™dÄ…cy Konsumentem ma możliwoÅ›ci skorzystania z pozasÄ…dowych sposobów rozwiÄ…zywania sporów, w tym:

    • Klient bÄ™dÄ…cy Konsumentem ma prawo do zwrócenia siÄ™ z wnioskiem o rozstrzygniÄ™cie sporu wynikÅ‚ego z zawartej umowy sprzedaży do staÅ‚ego polubownego sÄ…du konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. Nr 4, poz. 25 z późn. zm.), regulamin organizacji i dziaÅ‚ania staÅ‚ych polubownych sÄ…dów konsumenckich okreÅ›la RozporzÄ…dzenie Ministra SprawiedliwoÅ›ci z dnia 25 wrzeÅ›nia 2001 r. w sprawie okreÅ›lenia regulaminu organizacji i dziaÅ‚ania staÅ‚ych polubownych sÄ…dów konsumenckich. (Dz. U. Nr 113, poz. 1214, z późn.zm.),

    • Klient bÄ™dÄ…cy Konsumentem może zwrócić siÄ™ do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczÄ™cie postÄ™powania mediacyjnego w sprawie polubownego zakoÅ„czenia sporu miÄ™dzy Klientem a SprzedawcÄ…,

    • Klient bÄ™dÄ…cy Konsumentem ma prawo do uzyskania bezpÅ‚atnej pomocy w celu rozwiÄ…zania sporu zaistniaÅ‚ego pomiÄ™dzy nim a sklepem. W tym celu może skorzystać z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji spoÅ‚ecznej, do której zadaÅ„ statutowych należy ochrona konsumentów (np. Federacji Konsumentów),

    • Klient bÄ™dÄ…cy Konsumentem może skorzystać z internetowej platformy do rozstrzygania sporów na szczeblu unijnym (platforma ODR), dostÄ™pnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

§13 Dane osobowe w sklepie internetowym

  1. Sprzedawca oÅ›wiadcza, że przestrzega wszelkich zasad ochrony danych osobowych osób korzystajÄ…cych ze sklepu internetowego oraz wszelkich uregulowaÅ„ prawnych.

  2. SzczegóÅ‚owe zasady ochrony danych osobowych, w tym prawa osób, których dane dotyczÄ…, cele oraz zakres w jakim dane osobowe sÄ… zbierane, zamieszczone sÄ… w polityce prywatnoÅ›ci.

  3. Sprzedawca informuje, iż podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych na stronie oraz w regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.

§14 Postanowienia koÅ„cowe

  1. Umowy zawierane są w języku polskim za pośrednictwem sklepu internetowego.

  2. W kwestiach nieuregulowanych zapisami niniejszego regulaminu zastosowanie majÄ… powszechnie obowiÄ…zujÄ…ce przepisy prawa polskiego.

  3. Załączniki do regulaminu stanowią jego integralną część.

  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem, przesyÅ‚ajÄ…c Mu drogÄ… elektronicznÄ… odnoÅ›nik do nowych zapisów. Zmiany wchodzÄ… w życie w terminie 14 dni kalendarzowych od zamieszczenia ich na stronie sklepu. Jeżeli Klient nie akceptuje wprowadzanych zmian, jest on zobowiÄ…zany poinformować o tym fakcie SprzedawcÄ™ w terminie 14 dni kalendarzowych, a co za tym idzie umowa ulegnie rozwiÄ…zaniu. W innym przypadku, po upÅ‚ywie wskazanego terminu, Sprzedawca uzna, iż zmiany zostaÅ‚y zaakceptowane.

  5. Zmiany w regulaminie dotyczÄ…ce niektórych usÅ‚ug elektronicznych (np. konto Klienta, formularz zamówienia) pozostajÄ… wiążące w przypadku, gdy Użytkownik zostaÅ‚ prawidÅ‚owo poinformowany o zmianach oraz nie wypowiedziaÅ‚ umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia.

  6. Zmiany w regulaminie nie majÄ… wpÅ‚ywu na już zÅ‚ożone zamówienia oraz zamówienia w trakcie realizacji.

  7. Regulamin wchodzi w życie z dniem 15.01.2021 r.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

Formularz reklamacyjny

bottom of page